Pages

Sunday, October 13, 2013

boy vs girl hot and naughty sms

Boy:
Tmra Nam Kya Hai?
Girl:
Q Btao?
Me Tme Janti B Nai..!
Boy:
Na Btao Me Knsa Tme Apni Ferari
Me Betha Ra Hun!
Girl:
NADIA, B.Com 2nd Yr
Wo Smne Wali Gali Me
Ryt Hand Pe 4th Nmbr Pe Mera
Ghr Hai 32/B,
Ghr Me Aik Chota Bhai N Ami Abu Hain,
Tution Tymings 6 To 8

boy vs girl 2.

girl boy se:
Jan Mujhay Aise Propose Karo
Jaise Aaj Tak Kisi Ne Na Kya Ho
Larka :
Kamini Zaleel I Love U
Mujh Se Shadi Kar K
Mujhay Tabah Kar De Beghairat!

boy vs girl 3.

Boy: Hamaray pyar k baray main kisi ko mat batana…
Girl: Amber ko Zaror bataongi.
Boy: Kyun?
Girl: Woh kehti thi Koi Gadha he tujhse pyar karega.

boy vs girl 4.

Boys ke zindagi k 2 asool hain.
Pehla:
wo kisi ajnabi larki ko lift nai karWaty..
Aur
dosra:
wo kisi larki ko ajnabi nai samjty.

No comments:

Post a Comment